21 gedachtes over “Thursday Challenge: Books

  1. Wat een gave foto 😀 ben ook blij als het boek op mijn ereader uitgelezen is, zodat ik weer in een “echt” boek kan lezen 😉 een boek op een e-reader is leuk, maar ik heb ook veel liever een echt boek

    Like

  2. Mooie foto zeg…! Lezen is heerlijk, hoewel ik lang niet meer zoveel lees als vroeger… andere dingen voor in de plaats gekomen, o.a. het internet…

    Like

  3. @vonnieb, ik heb stiekem ook een e-reder op m’n telefoon hoor. Sssssst… niet verder vertellen… Naar alleen van boeken die ik zelf heb/lees (voor in de trein of zo)

    Like

    • Spel van de engel – Zafón
      Schaduw over Berlijn – Kutscher
      De stille dood – Kutscher
      En jij dan – Cathy Kelly
      De verborgen geschiedenis vanCourtillon- Lewinsky
      Duizend schitterende zonnen – Hosseini

      Like

  4. Mooie invulling!
    Je hebt er een aparte compostitie van gemaakt: de gestucte muur en de gladde boeken, geen rechte stapel, het mooie opengewaaierde boek…En het lijkt wel of de foto sepiakleurig is. Is dat ook zo, of ligt dat aan mij?
    Er gaat niets boven échte boeken!

    Like

  5. Mooie foto.
    Heb stiekem ook een e reader op mijn smartphone. Handig voor in de trein heb ik gemerkt maar heb liever een echt boek. Moet een boek voelen en vooral ruiken! 🙂 Ben dól op lezen!

    Like

  6. Bah, het zullen wel weer kookboeken of chicklits zijn. Daar is de wereld toch al mee vergeven. Lekker makkelijk onder het genot van een roseetje. Je ziet het overal. Ik zag laatst Plato alweer in Winnetou III lezen. Lekker voorbeeld voor webloggers.

    Ik zeg: bah….

    Gegroet

    Cornelis Critieck vanaf de weblog van Plato (vandaar dat u zijn kop ziet en niet de mijne; ook BAH)

    Like

Zeg het maar: