12 gedachtes over “Thursday Challenge: Hard

    • Dit is bij de Passage du Gois in de Vendee, een weg die maar een beperkt aantal uren per dag droog staat.
      Glibberen over de natte weg dus, met een flinke valpartij, waarbij een heleboel renners hard in aanraking kwam met het asfalt en de tour moesten verlaten.
      Onder de vallers oa Michael Boogerd, die gelukkig verder kon fietsen, zij het flink gehavendā€¦ā€¦

      Like

  1. Ik ben al drie keer onderuit gegaan met fietsen. Gelukkig had ik mijn helm op, maar ik proefde wel alle keren een metaalsmaak in mijn mond. Een vreemde gewaarwording. Bij elke Tour houd ik mijn hart vast…
    Een goeie invulling weer.

    Like

  2. Mooie invulling.
    Ik heb niksnakkusnada met de tour, franse kaas, ja dat vind ik dan wel weer fijn.
    Heerlijk, met m,n gordijntjes naar beneden en dan zo,n frans kaasje bij een glaasje wijn, dat is genieten hoor hanneke.

    Like

Zeg het maar: