19 gedachtes over “Thursday challenge: communication

  1. Geen omschrijving voor nodig .
    En ik dacht dat ik ooit een keer en foto van je hele clubje gezien had met allemaal telefoons en dingen, die zal het wel worden maar deze is zo veelzeggender.

    Like

  2. Ik heb mijn oor te luisteren gelegd. Maar ik hoor niks. Zou ik toe zijn aan een hoorapparaatje.

    Wat ik hier mis is de uitleg in de reacties van dat mooi, sprekend en veelzeggend. Die woorden worden altijd gebruikt als stoplap maar nooit uitgelegd. Wat is er mooi aan, waarom is het veelzeggend? Wat spreekt er aan de foto behalve dan kennelijk de afgebeelde mannen. De reacties blijven vaak zo oppervlakkig. Mag ik dat zeggen, zo een keer per jaar?

    Like

    • Ja dat mag je, plato.
      soms is het erg moeilijk om duidelijk te zijn in een reactie, omdat mooi soms niet uit te leggen is.
      veelzeggend en sprekend vind ik juist erg goed gevonden bij dit thema.:)

      Like

Zeg het maar: