22 gedachtes over “Six word story: Oud(er) worden

  1. Jeetje, daar moest ik even bij slikken… Hoe vaak heb ik dat niet gezegd tegen mijn moeder en schoonmoeder… Tot ik het op een gegeven moment op heb moeten geven… šŸ˜¦
    Mooi Hanneke, ik vind dit de mooiste inzending tot nu toe!
    Smuffel!

    Like

  2. Ach, wat een mooi en aandoenlijk verhaal. Inderdaad de mooiste tot nu toe. Mijn moeder is gelukkig nog niet zo ver, ze vergeet alleen een heleboel, en ik hoop dat ze nooit zo ver komt dat ik dit verhaal moet vertellen. Mooi Hanneke!

    Like

  3. Pingback: Zes woorden met beeld – thema OUD(ER) WORDEN | Jokezelf

  4. Wat kan ik anders nog zeggen dan dat mijn voorgangers al hebben gezegd?
    Niets, het is inderdaad tot nu toe de mooiste inzending.

    Like

  5. Een heel compleet, heel goed verteld en heel herkenbaar verhaal dat me raakt.
    Gelukkig heb ik dat met mijn eigen vader (28) en mijn moeder (71) niet hoeven meemaken, maar helaas was ik ze te vroeg kwijt. Mijn schoonmoeder was tot het eind helder van geest (91).
    Deze ene weegt er zwaarder in dan die 7 van mij samen.

    Like

  6. Oei! Mooie foto maar ook erg confronterend !
    Ik zie het nu al als ik mijn handen dichtbij die van mamel houd, dan zie ik dat ik ook wat ouder word! hahaha waar heb ik het over……heb nog niets te klagen maar ja, ouder worden heeft zijn voor en nadelen…

    Like

  7. Een heel verhaal in zes woorden en de handen deden me denken aan mijn eigen moeder die de ouderdomsvlekken zelf ” kerkhofbloempjes” noemt. Gelukkig is ze nog goed van denken hoewel ze al 95 is.
    Vond dat zo droevig bij mijn vader toen dat wegging, heel triestig.

    Like

Zeg het maar: