14 gedachtes over “Thursday Challenge: Writing tools

  1. Had de foto al gemaakt en zag toen pas dat t pas volgende week is die challenge. Dan bewaar ik m maar! Verzin voor vandaag wel iets anders! 🙂
    Had vroeger zo’n hekel aan om met een vulpen te schrijven! (vlekte altijd)

    Like

  2. Oeh…mooie foto! Prachtig, zulk papier. Ik word daar zo ontzettend hebberig van. En wat leuk dat je er een kroontjespen bij hebt gelegd. Kroontjespennen vind ik trouwens keleredingen (pardon my French).
    In de eerste klas moest ik er mee leren schrijven en dat vlekte als de neten. Uiteraard kwam mijn haar en kleding onder de inkt te zitten. Doe mij maar liever een vulpen. Maar voor de foto is ’t geweldig!

    Like

  3. Fenomenaal in al zijn blankheid.

    Hanneke. Ik zag hier en daar een Aagjeverhaal staan. Ik weet niet wat de aanleiding daar van is en OF er wel een aanleiding is. Maar ik werd er in elk geval door geïnspireerd ook een Aagjeverhaal te schrijven. Het gebeurde is iets wat ik zelf ongeveer heb meegemaakt. Aagje neemt hier de hoofdrol met glans op zich.

    Hopelijk vind je het niet erg, dat ik je personage heb gebruikt. Beschouw het maar als een eerbetoon aan die prachtige serie van jou, waarvan ik hoop dat ie nog eens terugkomt.

    Like

Zeg het maar: