Arm

Ik ben zielig.
Een klein beetje, maar toch…
Sinds een paar weken heb ik een zwaar en pijnlijk gevoel in mijn linkerarm.
Een brei-arm.
Het wordt ook wel een tennisarm genoemd, maar ik heb nog nooit getennist, dus dat klinkt een beetje  opschepperig.
Een trutterige brei-arm dus  en dat houdt in dat ik maar mondjesmaat kan breien (het liefst niets, maar dan krijg ik ontwenningsverschijnselen). Ik ben nog wel zo’n schattig truitje aan het maken voor Fiène en heb ook nog een plaid op de pennen heb staan. En voor Sebastiaan zou ik nog een muts breien…
Helaas, het gaat voorlopig allemaal in de ijskast.
Zo jammer dat ik geen stofzuig-arm heb, of een wc-boen-arm…

Arme ik.

11 gedachtes over “Arm

  1. Arme jij!!!! Heb je tijd om lekker veel te lezen zonder dat iemand daar iets van kan zeggen, je moet je arm(en) immers rust gunnen. tot morgen Anda

    Date: Fri, 9 Jan 2015 12:35:53 +0000 To: haanad@hotmail.nl

  2. hé balen zeg …….. dat je nu of je moet gaan vervelen of stofzuigen, en dat terwijl je gewoon breien wilt😦 sterkte hoor, weet hoe het voelt met een niet goed werkende linker arm.

  3. Haha ik heb er ook twee tennisarmen ,ik hou helemaal niet tennisen 😀
    Maar is heel pijnlijk dat wel , Hanneke wel vervelend voor je hoor neem even een time-out komt wel weer goed Beterschap !
    Liefs ida

  4. ik heb ook regelmatig last van zo’n arm. Breien doe ik niet, tennissen doe ik niet…hoe heet je dat dan???
    Rust is het enige wat écht helpt, Hanneke. Hou je dus maar gedeisd.

  5. Het is maar een lekenvraag maar…. als je niet mag breien mag je dan welk haken? Ik zie Maria altijd prachtige haakdingen maken. Als dat niet kan, tja, dan wordt het toch tijd weer eens verhalen te gaan schrijven. Kom op, Hanneke, daar was je altijd beregoed in.

Zeg het maar:

