Paleis het Loo en Snot in de gordijnen

Afgelopen week maakte ik een afspraak met mijn oudste zus om naar de tentoonstelling over Grace Kelly te gaan.
Die vindt plaats in Paleis Het Loo. Een locatie waar ik nog nooit eerder geweest ben.
Twee vliegen in één klap dus.
Nadat de afspraak gemaakt was, kwam het gesprek zomaar weer op snot in de gordijnen.
Mijn vaste volgers kennen het verhaal, maar nieuwkomers wil ik het niet onthouden.
Klik op onderstaande link en lees hoe we van een paleis op snot uitkomen.
Veel plezier bij:

https://hannekelive.wordpress.com/2010/03/30/snot-in-de-gordijnen/

8 gedachtes over “Paleis het Loo en Snot in de gordijnen

  1. Leuk vooruitzicht, het Loo is prachtig! En mocht je verkouden zijn, ze hebben heel erg mooie, dikke gordijnen😉. Dat hilarische verhaal van 4,5 jaar geleden was weer superleuk om te lezen, maar natuurlijk wist ik het nog😉.

  2. 😉 dat verhaal herinnerde ik me weer toen ik de 1e paar regels gelezen had….

    En hoe vond je die tentoonstelling van GC ?
    Ik was er 3-8 met een paar mensen en wij vonden het tegenvallen…. en dus waren we het achteraf ook verre van eens met de prijs die je er voor moest betalen, extra … buiten de kosten van PHL om.

  3. Ik hoefde niet te klikken want ik wist het nog precies. Je hebt toch geen snode plannen he?
    WA heeft het al zo moeilijk met zijn werkruimte. Ga er nou niet nog een duitje bij gooien.

Zeg het maar:

