Hannekes nieuwe pannekes

Je herinnert je vast nog wel mijn blog over de aangebrande pannen.
Ik wel, de brandlucht is nog maar net uit de keuken verdwenen…
Vandaag heb ik een nieuw pannenset aangeschaft. Mooie rood, met een maagdelijk blanke binnenkant.
Ik vind ze zo leuk, ben er helemaal verliefd op.
Nu zorgen dat die binnenkant zo maagdelijk blijft en binnenkort niet weer zo zwart als roet is.

rode pannen

De gesmolten snijplank is ook vervangen, maar daar kan ik niet warm van worden.
Geen foto dus.

23 gedachtes over “Hannekes nieuwe pannekes

  1. Ik vind ze helemaal echt mooi. Heb zelf net 2 rode koekenpannen gekocht met witte keramiek aan de binnenkant, ideaal (ook tegen aanbranden 😉 ) . Hoop dat je er lang plezier van heb.

  2. Ik geef je weinig kans. Ik heb die pannenset ook. Miskoop noemen ze dat. Te dunne bodem waardoor het eten er extra snel aan gaat plakken. U zijt gewaarschuwd.

    • blauw ook jouw lievelingskleur?
      inderdaad: ze zijn niet blauw, maar toch een stuk leuker dan dat rvs.
      ik denk nog na over het niet koken, ik vind het een waardevolle tip. Dank je.

  3. Ik heb 23 jaar geleden zo een set pannen gekregen van mijn moeder toen ik trouwde, geheel niet toepasselijk in maagdelijk wit …
    Nu is dat zo ongeveer vintage zeker ?
    Btw : ‘k wil je niet ontmoedigen, maar het waren waardeloze potten. Trokken helemaal krom op het gasvuur, en aanbranden … je wil het niet weten !

Zeg het maar:

