Schrijfgenen

Het schrijven is waarschijnlijk toch een kwestie van genen.
Want onlangs kwam ik er achter, dat de dochter van mijn tweelingbroer heel verdienstelijk kan schrijven.
Ik wist al tijden dat ze fantastisch kan tekenen,  maar zomaar uit het niets verscheen er een prachtig verhaal op haar blog. (Ja ja, ook bloggen blijkt erfelijk)
Ik wil dat graag met jullie delen en ik zou het leuk vinden als je een reactie bij haar achter liet, want het is niet niks, een van je eerste verhalen publiceren. Bovendien is ze heel benieuwd naar wat men van haar pennenvrucht vindt.

Klik hier en geniet.

11 gedachtes over “Schrijfgenen

  1. Dank je wel, tante!
    En voor de meeste mensen komt het dan wel vanuit het niets, maar ik schrijf al jaren en jaren! Al was het in het geheim 😉

  2. Dank je Hanneke voor deze hele mooie link!
    Met tranen in mijn ogen heb ik het gelezen…
    Zo bijzonder mooi en goed geschreven!!
    Raakte me tot in het diepst van mijn ziel
    X

  3. Je schreef:Het schrijven is waarschijnlijk toch een kwestie van genen.

    Nu was dat maar waar er komt meer bij kijken. Neem bijvoorbeeld het werk van de genoom, omgeving en invloed van de opvoeders, Dus geen kwestie maar hoog waarschijnlijk het werk dat rond de gene gedaan wordt.

  4. Wat leuk, ja mijn moeder ging op haar 80e nog aan een dagboek beginnen en ik vond jaren geleden ook verhalen van haar bij papieren die ik uit moest zoeken toen mijn vader overleden was. Zal er eens aanwippen een keer.

Zeg het maar:

