Verhalenwedstrijd

Het is weer zover: uitgeverij Letterrijn heeft een verhalenwedstrijd uitgeschreven.
Dit keer met het onderwerp:

Tales of the unexpected.

Heb jij zin in die uitdaging en lijkt het je leuk als jouw verhaal opgenomen wordt in die bundel?
Kijk dan hier voor meer informatie:

http://www.letterrijn.nl/Verhalenwedstrijden/Talesoftheunexpected.aspx

Ik ben benieuwd naar jouw bijdrage.

16 gedachtes over “Verhalenwedstrijd

  1. Wel iets voor jou, ik kan dat echt niet. Succes en hoop dat het geplaatst wordt voor je. En van harte met je dochter is het bericht weer weg >?? zag het nog wel in mijn mailbox.

  2. Leuk dat je meedoet. Veel succes.
    Zelf doe ik niet mee. Ik geloof niet zo in wedstrijden. Iedereen die verhalen schrijft doet dat naar beste kunnen. Ik voel niet de behoefte om daar een prijs mee te winnen.

Zeg het maar:

