Grieperdepiep?

Na een weekje griep te hebben gehad, ben ik gelukkig weer beter.
Vorige week maandag sloeg het virus toe en kroop ik in bed, om er vrijdag pas weer uit te komen.
Het is tijden geleden dat ik het zo te pakken had.
Niet leuk, maar toch kan een griepje good getimed komen.
Ik was namelijk behoorlijk moe de voorgaande weken en normaal gesproken buffel ik gewoon door, maar nu ging het echt niet meer en heb ik een paar dagen goed geslapen.
Grieperdepiep dus.
Er werd goed voor me gezorgd.
De een werkte een wasje weg, de ander kookte of deed de boodschappen en zo af en toe kwam er een kopje thee naar boven.
Ik ben nog wel wat slapjes in de benen en zie zo af en toe wat sterretjes, maar ik ben er weer.
Vanochtend ook weer gewerkt en nu ga ik de voorraadkasten maar eens aanvullen en het achterstallige werk wegwerken.
Het is wel mooi geweest.

18 gedachtes over “Grieperdepiep?

  1. Misschien was het de Mexicaanse griep. Die heerst weer. Ik heb ‘m eind 2009 gehad en was ook sinds hele lange tijd niet zó ziek geweest als toen…

  2. Welkom terug. Griep is nooit leuk maar je ziet wel wat ze allemaal voor je over hebben, zo van onder het dekbed. Doe maar rustig aan. Dat van die sterretjes is nog niet helemaal goed.

    Het begint hier te sneeuwen. Ik zie het ineens. Joh!!!!

  3. Mij verbaast het niet dat je griep gekregen hebt…Veel (te?) hard gewerkt de laatste tijd. Fijn dat je goed verzorgd bent. Alleen van het idee knapt een mens al op. NIet meteen weer rond gaan hollen voor je weer de oude bent 😉

  4. Tja, na die drukke weken is je weerstand vast minder geweest. En dan slaat het griepvirus onverbiddelijk toe. Fijn dat je ondertussen weer beter bent. 🙂
    Frans en ik hebben het verkoudheidvirus op bezoek gehad. Was ook zeer irritant. ;-(

Zeg het maar:

