Denk niet zwart/wit

Eindelijk heb ik ‘m: mijn nieuwe zwarte broek.
De pasvorm is perfect,  mooi aangesloten maar niet te strak.
Dankzij de stretch zit hij heerlijke en ik weet direct: dit is een blijvertje.
Al  snel kom ik achter zijn grote minpunt, want wat is het lastig om de broek netjes te houden.
In no-time kleven er pluisjes, stof  en hondenharen aan.
ik doe niets anders dan de broek schoonmaken.
Dus ben ik bang , dat ook dit item achter in de kast verdwijnt.
Naast die geweldige witte broek, die niet bestand is tegen vieze hondenpootjes.
En dan te bedenken, dat er nog niet eens kleinkinderen zijn!

13 gedachtes over “Denk niet zwart/wit

  1. aan zo een stof heb ik een bloedhekel. gelukkig heb ik weinig verhaar honden, en zwart maar ik heb katten, en die broeken zijn een magneet daarvoor, rot stof dus, achterin de kast, prullebak is mijn advies……….

  2. ik wilde je ook de diepvriestip geven maar iemand was me al voor….
    2e tip….. gebruik geen wasverzachter, dat maakt de aantrekkingskracht van ‘vuil’ groter

Zeg het maar:

