Het keerpunt

Afgelopen zondag vond dan eindelijk de presentatie van de verhalenbundel  ‘Het keerpunt’ plaats.
Helaas moest ik het spektakel aan mij voorbij laten gaan, maar van verschillende deelnemers heb ik gehoord, dat het een leuke bijeenkomst is geweest.
Zaterdag had ik mijn bestelde exemplaren al in huis en ik heb de eerste verhalen gelezen. Ik moet zeggen, dat ze van een prima niveau zijn.
Een beetje trots ben ik dan ook wel dat mijn verhaal ‘De vereffening’ er ook in opgenomen is.
Wil jij ook in het bezit komen van deze bundel, ga dan naar de site van uitgeverij Letterrijn en bestel hem daar.
Ook de vorige bundel ’30 Openbaringen’ is daar nog te bestellen.
Misschien een leuk Sinterklaas of kerstcadeau??

14 gedachtes over “Het keerpunt

  1. ’t Is je toch maar weer gelukt in om erin te staan met je verhaal! Graag had ik een exemplaar van je gekocht. Vond je het teveel rompslomp? Ik ga er in elk geval eentje bestellen en kan niet wachten om je verhaal te lezen. Of wie weet, plaats je hem nog op je blog! Groetjes xxx

    • het was idd een heel gedoe vorig jaar: in sommige gevallen eindeloos wachten op betalingen, en uiteindelijk blijven zitten met ruim tien exemplaren die wel waren besteld, maar niet afgenomen. 😦
      dus dit leek me een betere oplossing.
      voorlopig plaats ik het verhaal niet op mijn blog

Zeg het maar:

