Briljant

Zo af en toe heb ik echt briljante oplossingen voor middelgrote problemen.
Vanochtend had ik bijvoorbeeld een pracht ingeving.
Al zeker twee jaar heb ik in de winter het probleem, dat ik niet genoeg ruimte heb om mijn was te drogen.
ik geef toe: afgezet tegen mondiale vraagstukken is het peanuts, maar goed, je moet toch ergens beginnen.
Een gedeelte van de was gaat in de droger, daar heb ik geen omkijken naar. Maar dan houd ik toch nog flink wat was over dat aan de lijn moet.
Nu heb ik maar één rek en een paar meter waslijn en die zijn allebei zo vol.
Tel er bij op, dat het maar matig droogt op zolder en je hebt mijn probleem.
Vanochtend. Onder de douche. Ik zag de overvolle wasmanden en ineens wist ik de oplossing:
Ik koop er een wasrek bij!
Geniaal toch?!
Dat dat nou twee jaar moest duren…..

26 gedachtes over “Briljant

  1. Wat geweldig, probleemoplossend bedacht! Geniaal, fantastisch, in de zorg zouden we trots op je zijn…….. zo, genoeg geslijmd en nu als de wiedeweerga die was ophangen! ( die van mij hangt buiten in het zonnetje!)

  2. Mijn vader heeft daarvoor een andere briljante oplossing: een wasrek boven het trapgat wat je in en uit kan schuiven. Je hebt alle ruimte en zelfs de lange dekbedhoezen e.d. kunnen er drogen 🙂

    Samen maar de wasrekken branche in?

  3. Wat een idee. Nog een tip meer verdeeld wassen heb je aan 1 rek genoeg geeft meer ruimte en elke dag een beetje. Succes ermee

Zeg het maar:

