Thuis

Ze zijn thuis: alle duizendveertig stukjes die nog op mijn oude weblog stonden.
Een hele klus, maar Melody sleepte me er doorheen.
Nam eigenlijk het leeuwendeel op zich.
Ik exporteerde, zij importeerde, veranderde mijn weblog en paste de categorieën aan.
Lieve Mel, nogmaals hartstikke bedankt, zonder jou was ik allang in het hele blog-gedoe gestikt.
Nu moet ik alleen nog ‘even’ alle blogs nalopen.
Rare tekens corrigeren, witregels verwijderen, categorieën veranderen en foto’s opzoeken.
Ik heb de tijd en het is eigenlijk wel leuk om weer even terug te duiken in de tijd.
Ruim vier jaar blog-geschiedenis….. dat wordt smullen.

22 gedachtes over “Thuis

  1. Pff wat een werk, ik zag toen ik net even keek dat er allemaal verkeerde reacties bij stonden bij mijn berirchten, dus ik heb zo iets doe maar weg, dat is zo’n klus om het allemaal uit te gaan zoeken daar heb ik ook geen zin in. Ik had ook een tweelingblog op seniorennet dus daar staan al mijn blogs nog op.

  2. Oh…heimelijk ben ik een beetje jaloers op jou! Ik wil ook al mijn berichten op mijn blog hebben, maar helaas zijn ze allemaal verdwenen na de migratie 😦
    Fijn dat jij ze wel allemaal hebt meis!!

  3. Heerlijk, alles weer onder één dak.te hebben. En die blogs rechtzetten, ach elke dag een paar en het komt wel goed. Maar inderdaad die reacties, dat vind ik heel jammer en eigenlijk het ergste. Als je al kunt uitvinden (aan de datum wel enigszins) bij welk logje ze horen, het is toch heel wat werk als je ze allemaal over moet zetten en dan klopt de datum sowieso niet meer, dus daar begin ik maar niet aan… Succes!

  4. Pingback: Weblog.nl verwijdert blogs waar niet meer wordt ingelogd | Jokezelf

  5. Oh wat ben ik toch boos geweest toen. Stomme web-log met dat domme geklungel ….
    Ik begrijp nu dat de inactieve weblogs verwijderd zullen worden. Nou ze gaan hun gang maar ….

    Mooi dat jij al je stukjes toch over hebt kunnen zetten met behulp van Melody !

  6. OT

    Ik kom jou (via de weblog van Melody) een hart onder de riem steken:

    Ik ken jou niet maar ik ben het met Melody eens dat we iets voor elkaar kunnen betekenen als het niet goed gaat met de ander. Al is het een klein berichtje. Ik weet niet wat er aan de hand is en dat hoeft ook niet. Daarom wens ik jou sterkte/beterschap!

    Groetjes,
    Emmelinda

  7. Zo, Melody heeft dus niet alleen mijn blogstukjes samengevoegd, maar ook die van jou!
    Ook ik wens je heel veel plezier ermee. Ik las ook bij Melody dat je een opkikkertje wel kon gebruiken. Woorden schieten vaak tekort, maar goed wellicht als je terugleest bij Aagje kan ze je toch even een lichtpuntje geven.

  8. Ik heb ook mijn berichten terug van Weblog ware het niet dat elk bericht 2 x gepubliceerd is!
    Nou ja, beter 2 dan geen…. ik ga alles uitprinten te zijner tijd, ben niet meer actief met bloggen!
    Groetje van Henny Breedijk.

  9. heerlijk zo’ n grote hulp!!
    Op mijn oude web-log staan(of stonden begrijp ik) ook nog veel berichten…allemaal weg dus…jammer!!
    Fijn dat jij ze wel allemaal nog hebt.

    g
    lieve groetjes Carla.

  10. Fijn dat er altijd mensen zijn die je met raad en daad bijstaan om je daardoor heen te helpen. Voelt wel prettig om alles weer op je nieuwe basis te hebben, hè?

  11. Vandaar de ping back, naar een verhaal dat ik gelijk herkende, op de rare tekens na dan… Sterkte met alles aanpassen (ik ben achter de schermen nog steeds bezig) dat is een grote klus…

  12. Zoveel stukjes. Ik doe het anders. Ik ben aan het schiften. Inmiddels heb ik al twee weblogs in elkaar geschoven en bij mijn oude platoonline zo’n tweehonderd stukjes de nek omgedraaid. Anderen heb ik herschreven en anders gecategoriseerd. Wat niet goed genoeg is, gaat er uit.

Zeg het maar:

