Model

Alsof er nog niet genoeg tijdschriften zijn in Nederland, is er de afgelopen week weer een nieuwe titel verschenen.
Gooisch, heet het blad, dat de lifestyle van het Gooi verslaat.
Persoonlijk heb ik er niet zoveel mee, met dat Gooische.
Al dat nep, al die show. Doe alsjeblieft gewoon.
Toch had ik bijna het blad in mijn boodschappenkarretje gelegd. Want wie sierde daar de cover?
Rizzo!
Althans een soortgelijk exemplaar. Zelf zou ik onze kleine Norfolk terriër natuurlijk nooit aan het leven als topmodel laten snuffelen.
Want ook voor haar geldt: Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

foto: Gooisch

11 gedachtes over “Model

  1. Ja, zo’n hond kun je toch gewoon niet in de schappen laten hangen? En volgens mij staat Rizzo boven dergelijke bladen. Ze rolt liever door de bagger dan dat ze naast een Paris Hilton- achtig-typje moet lopen. Tsk!

  2. Wat een heerlijk koppie he ……. ja, dat verkoopt wel.
    Maar ik geef je helemaal gelijk hoor …….. normaal doen is al gek genoeg 🙂
    En nee, dat is dus ook geen blad voor mij!

  3. Ja, da’s ook best wel een Gooisch hondje toch? Nog niet zo lang geleden was ik in Laren en zag veel dames met dit modelletje hond onder de arm. Als een damestasje, maar dan anders:-)
    Janny

  4. Toch leuk om te kunnen zeggen: kijk mijn hond staat op de voorpagina… en dan al die tutten: ahh, ja echt? Nee toch? Ja? Effe kijken, ja hij lijkt wel, nee hoor kijk maar, dat oor, nee joh, dat is schaduw… he toe nou, is het hem nou….?

    En dan jij maar grijnzen.

Zeg het maar:

