Hallo allemaal!!!!

Zo, ik ben er weer.
Nu iedereen weer naar school, stage of werk is, wordt het weer eens tijd de laptop wat vaker te openen.
De afgelopen weken waren gewoon te rommelig om me goed op het bloggen te kunnen concentreren.
Daarnaast was het veel te mooi weer en dan ga je toch niet binnen zitten?
Maar nu is mijn pauze voorbij en hoop ik weer regelmatig te plaatsen en vooral ook te komen lezen.
Ik beloof niet alle gemiste stukjes te gaan lezen, maar langskomen doe ik.
Ben jij nu een anonieme lezer met een blog en vind je het leuk als ik ook bij jou kom kijken, laat dan een reactie achter.
Mijn volgende blog  zal gaan over trends, dus houd deze site in de gaten, daar kun je nog van opsteken.
See you!!!

16 gedachtes over “Hallo allemaal!!!!

  1. Haha welkom terug dan maar!

    En om gelijk goed te beginnen………. dinsdagavond 2 oktober, vanaf 19.00 Herfst Loghop bij mij, je geeft je nog wel op toch 😉

    En nee je hoeft niet alle gemiste logs bij mij te lezen hoor, kom gewoon gezellig langs en vermaak je.

    xx

  2. Nou das ook wat jij bent terug en ik ga weg. 😦
    In Oktober begin ik weer wat regelmatiger te bloggen. Tot dan!
    Ben je by Trendhopper geweest?

  3. Welkom terug Hanneke.
    En ik wil echt, echt niet vooruitlopen op je nieuwe blogje maar als ik me ERGENS nooit ene moer van heb aangetrokken zijn het wel trends. Ik leef mijn eigen eenvoudige leventje en ik maak me niet druk om welke trend dan ook. Of het nu om mobiele hypes, mode, hoe het hoort, of de woninginrichting gaat, om maar eens wat te noemen, ik doe mijn eigen zin. Kan ik je ook reuze aanraden. Het is goedkoper en je haalt geen troep in huis die een jaar later weer op de rommelmarkt ligt.

    Zo….. lekker puh.

  4. Hoi Hanneke gezellig je bent er weer, zelf ben ik nog te lui om te bloggen kan de moet nog niet opbrengen geniet nog ff na van het mooie weer!
    Liefs ida

Zeg het maar:

