Hieperdepiep!!

Vandaag negentwintig keer hieperdepiep, want dat is het aantal jaren geleden dat Zoon ter wereld kwam.
Het lijkt wel gisteren, dat ik hem voor de allereerste keer in mijn armen hield.
Verwonderd, dat er een echt mensje in mijn buik had gezeten en dankbaar dat alles erop en eraan zat.
Zoon maakte me voor de allereerste keer moeder en dat blijft toch heel speciaal.
Hieperdepiep……..

19 gedachtes over “Hieperdepiep!!

  1. Glimlach, weer een echte MoederHannekelogje. Gefeliciteerd meis en natuurlijk ook “zoon”.
    Vandaag mocht ik ervaren hoe het kan zijn wanneer je tot “oma” wordt gebombardeerd. ik heb genoten!

  2. Geef alle Hanneke’s met aanHanneke’s maar een dikke H.H.H. KNUFFEL van mij.

    Wat mij zo bijzonder opviel was “het leven” in het kindje.
    Dat zoiets kon, onbegrijpelijk!
    Goddelijk gewoon!

Zeg het maar:

