WTC

Het komt regelmatig voor dat bedrijfsnamen behoorlijk ongelukkig gekozen zijn, wat dacht je van makelaar Rothuijzen, of van wijnhandel Bierman. Op zijn minst opmerkelijke combinaties,  maar van de volgende naam, gaan mijn wenkbrauwen toch wel heel ver omhoog.
WorldTicketCentre.
In het kort WTC.
O ja, ze verkopen vliegtickets.
Vliegtuigen en WTC, dat roept bij mij toch heel andere associaties op dan vrolijke vliegvakanties.

21 gedachtes over “WTC

  1. Bij mij ook…brrrrrrr! Maar wat denk je van initialen voor voornamen…
    Mijn dochter heet D.E., nooit bij stil gestaan toen… gelukkig is ze dol op koffie 😉

  2. Tja, namen……….!
    Wij hebben er hier een nieuwe groentenMAN bij gekregen, ZE heet BETTY ? ! ? ! ?

    Maar de allerbeste vind ik nog steeds de praktijk die mijn schoozusje overnam van de huisarts in Bassingerhorn genaamd…………………dr. Griep ! ! !

  3. Inderdaad WTC en vliegtuigen is geen goede combinatie! Wat stom eigenlijk dat ze daar niet net wat langer over na gedacht hebben. Al, ook vreemd dat die afkorting WTC door meer bedrijven te gebruiken is ……….

    En wat leuk al die reacties, met andere ongelukkige voorbeelden ……. erg vermakelijk.

Zeg het maar:

