Een gekneusd imago en roseetjesdag die in het water viel

De blog-swing is er een beetje uit.
Niet eerder kwam het voor dat er hier een week lang geen activiteiten waren.
Een excuus heb ik niet, behalve dat er even niets is om over te schrijven.
Oké, Mario’s kontje is gehavend (voor de nieuwelingen: Mario is mijn stoere, lieve en stuiterige Fiat 500). Aangereden op een rotonde. En weer was het Karin die de klap op mocht vangen. Gelukkig geen lichamelijke gevolgen dit keer, ze is nog maar net hersteld van haar vorige aanrijding. En nu rijdt Mario dus even met een gekneusd imago rond, want een bumper die met een band vastgesjord moet worden, omdat die er anders afvalt, doet het Italiaantje natuurlijk geen goed.
Tja en verder geniet ik van het mooie weer natuurlijk, hebben we hier vorige week een waterballet gehad en ben ik al dagenlang in de tuin aan het werk om die zoveel mogelijk onkruidvrij te maken. Met wisselend resultaat.
Vandaag helemaal niets. Ik ga straks de tuin weer in, maar dan om te zitten/hangen/liggen/lezen.
Voor alle geïnteresseerden: Roseetjesdag gaat dit jaar helaas niet door. De officiële opening van het roseetjes-zomer-seizoen is jammerlijk in het water gevallen. Eerst kwam het mooie weer te vroeg en hadden we nog geen zon in de tuin, daarna was het te nat en te koud en nu zitten alle zaterdagen tot aan de vakantie al vol. Maar niet getreurd: jullie mogen natuurlijk gewoon van je rosé(bier)tjes genieten.
Nu dus naar buiten, heerlijk luieren aan de rand van het zwembad.
Fijne dag allemaal!

 

13 gedachtes over “Een gekneusd imago en roseetjesdag die in het water viel

  1. Ach joh, die blog-swing komt wel weer terug …….. ga eerst maar weer eens lekker inspiratie opdoen tijdens het tuinhangen in de zon met een lekker roseetje ……….. weet zeker dat je inspiratie dan vroeg of laat vanzelf weer terug komt 🙂

  2. Volgens mij is het een virus Hanneke, ook ik swing niet meer zo veel op het blog. Nou ja, vergeten doen we elkaar niet en het bloggen komt vanzelf wel weer.
    liefs, Geesje

  3. Ach, je hebt het gewoon tijdelijk te druk met leven. Niks ernstigs toch? Ik ga er tenminste van uit dat het weer over gaat 😉
    Hahaha, luieren aan het zwembad, wat een goeie! Geniet er van. En sterkte met Mario’s achterwerk.

  4. Zonde van Mario’s kontje! En dat luieren aan het zwembad klinkt mij als muziek in de oren, ware het niet dat ik op de dag slaap ivm nachtdiensten. Dat moet ik dus nog inhalen.

  5. Net als jij en Geesje en Trui ben ik ook niet zoveel hier te vinden. Druk met de Stippel en lekker lezen is ook leuk! Komt wel weer goed en we zijn niks verplicht toch? Neem maar een dagje vrij, overmorgen of zo 😉

  6. Ik dacht dat jij fantasie voor 100 had :-). Maar met die warmte toch zeker niet dan. Komt wel weer… even de (figuurlijke) batterij opladen en daarna ben je weer klaar voor een mooi blogseizoen vol speelse invallen. Wedden?

Zeg het maar:

