Knopen

Ik ben een twijfelkont.
Knopen doorhakken vind ik doorgaans moeilijk.
Dat betreft grote knopen zoals: Gaan we verhuizen? Zal ik solliciteren? Maar eigenlijk heb ik nog veel meer moeite met de alledaagse knopen.
Vandaag zo’n knoop: zal ik de bovenverdieping doen of ga ik in de tuin aan de slag. Allebei is hard nodig en dat maakt de keuze nog vervelender.
Inmiddels heb ik het benedenhuis gestofzuigd en zit ik nog steeds te dubben: boven of buiten?
Maar terwijl ik dit schrijf, neem ik een besluit: het is mooi weer, dus ga ik in de tuin zitten.
Bloggen is therapeutisch!

9 gedachtes over “Knopen

Zeg het maar:

