Hieperdepiep

Een heel feestelijke maandag, want vandaag zijn Gert en ik dertig jaar getrouwd.
Het klinkt al heel lang, maar toch is de tijd voorbij gevlogen.
We hebben samen veel meegemaakt.
Mooie dingen maar ook verdrietige dingen.
Soms schommelde het huwelijksbootje gevaarlijk en dreigde het door ruwe zee ten onder te gaan.
Gelukkig kan ik zeggen, dat we in rustig vaarwater gekomen zijn en genieten van alles wat we van God gekregen hebben.
Geen dik feest dit keer, maar een gezellige avond met de kinderen.
En dat is al een feestje op zich.

30 gedachtes over “Hieperdepiep

  1. Heel hartelijk gefeliciteerd met deze mijlpaal, fijn dat jullie nu samen kunnen genieten!!!! Ik wens jullie voor de toekomst de zegen van onze Heer toe!

    Die foto….enig, zou je niet herkend hebben, nog echt zo’n meisje…. (was ik ook hoor, al voelde ik dat toen zelf niet zo :):)

  2. Gefeliciteerd, maak er een leuke dag van. Wij zijn dit jaar 34 jaar getrouwd, voel me soms ouderwets als ik om me heen kijk met al die echtscheidingen. Maar als ik hier de reacties zie, doet me dat deugd, ben gelukkig niet de enige die al een paar jaar getrouwd is.

  3. Ahh,wat een mooie foto en zó verliefd!Van Harte Gefeliciteerd…hoop dat jullie een hele gezellige avond gehad hebben.

  4. Joh, als ik zo die foto zie dan snap ik wel dat Gert je onmiddellijk heeft gevraagd. De geluksvogel :-). En al zo lang inmiddels. Van harte gefeliciteerd en nog vele, vele, vele jaren.

  5. Een beetje laat, maar als nog van harte met jullie huwelijksverjaardag. Dat zijn toch dingen om even met elkaar bij stil te staan. Hoop dat het gezellig was met de kinderen.

Zeg het maar:

