Ik ben er nog……

En dan ineens is de blog-fut er een beetje uit.
In de eerste plaats moet ik daar Rizzo de schuld van geven, omdat deze ondeugd me aardig bezig houdt.
Waar zit ze? Wat doet ze? En vooral: zullen we eens lekker spelen of gezellig een ommetje maken?
Daar draait het hier momenteel zo’n beetje om.
Verder  hebben we enorm veel verjaardagen en is het even druk op kantoor.
Al met al redenen waarom ik de laatste tijd wat minder op het web te vinden ben en dat vind ik jammer, want niet alleen komt er van schrijven niet veel, van reageren is bijna helemaal geen sprake meer.
Mijn lijst met ‘nog te lezen blogs’ groeit onheilspellend en ik wil ze allemaal echt nog lezen.
Kortom: ik ben er nog wel, maar even iets minder.
Dan ga ik nu even een hondje uitlaten, voordat ik weer kan dweilen.
Tot ziens!!

21 gedachtes over “Ik ben er nog……

  1. Geniet maar lekker van Rizzo en alle feestjes die gaan gewoon even voor… niks aan de hand (ik mis je wel natuurlijk 😉 ) En je moet jezelf niet verplichten alles terug te lezen hoor! Kost heel veel tijd… en dan loop je weer achter ;-).
    Tot later!!!

  2. ik herken dat wel, Hanneke
    En als die lijst tot boven de 50 komt begint er al een alarm af te gaan in m’n hoofd… 😉
    Misschien volgen we maar beter een cursus time-management

    Nog een fijn weekend!

  3. Ach, weet je, Rizzo heeft nu even meer aandacht nodig dan wij 🙂
    Het is toch heerlijk om van zo’n kleintje te kunnen genieten!
    Dat schrijven en lezen komt vanzelf weer ………… en je weet het he, als je Rizzo nu “even” goed opvoed, zodat hij luistert, kun jij straks weer zonder gestoord te worden lekker lezen en schrijven 🙂

  4. Komt vanzelf weer, ik kan even de felicitaties niet bijhouden dus al vast voor allemaal van harte. Natuurlijk kost dat tijd en gaat dat voor en weet ook nog hoe het is met zo’n klein mormel haha in huis. Geniet er ook van………

  5. Ja, ik weet er alles van. Druk,druk,druk en nog eens druk.
    Veel plezier met jullie schattigge Rizzo!
    (ik heb een blogpauze ingelast Hanneke)

  6. En zo hebben we allemaal wel eens een periode dat het bloggen niet wil lukken. 😉
    Maar Rizzo gaat voor anders is het dweilen met de kraan open. 🙂

  7. Ik zal me een beetje inhouden, hoef je niet zoveel in te halen. Maar morgen komt er weer een nieuwe WE. Veel plezier met Rizzo, logisch dat je daar veel aandacht aan besteedt. Dag dag, tot snel 🙂

Zeg het maar:

