Hieperdepiep

Vandaag gaat de vlag uit, want ‘ons kleintje’ wordt zestien jaar!
Dat betekent: brommer rijden, alcohol drinken en laat thuiskomen. (Volgens haar dan)
Zelf moet ik daar daar nog wel even aan wennen.
In ieder geval is ze nu oud genoeg om zelfstandig paracetamollen te kopen ;)!
Lieve Mojo, van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal.
Voorlopig ben je mijn Sweet Sixteen.

20 gedachtes over “Hieperdepiep

  1. och toch , nu begrijp ik je verhaal dat ze later wilde thuiskomen, ik had het niet geheel gelezen maar vond het maar raar dat ze moest bellen om later te mogen komen, nu begrijp ik het, het kleine meisje was nog een klein meisje en nu een grote meid..proficiat Hanneke, en Mojo..

  2. Hieperdepiep, Van harte gefeliciteerd met Mojo,s zestiende verjaardag! (nu ,,, ja ja, echt wel, nu begint het pas Hanneke)
    Mijn moeder haar 80ste levensjaar is nu begonnen, wat een verschil he meis?

  3. Jaja, je kleine meisje wordt nu echt groot Hanneke!
    Mojo gefeliciteerd met je 16e verjaardag! Het begin van de rest van je leven ;-). En een fijne dag gewenst voor allemaal!

  4. Van harte gefeliciteerd met Mojo. En voorzichtig met die brommer. Mijn zoon kocht er ook een en op de eerste dag lag ie al op zijn be…. gezicht. Het zijn ook van die rot kleine wieltjes en ze willen graag zo lekker scheuren met zo’n ding.

  5. ja zestien hoera eindelijk op een brommertje scheuren en van allerlei andere dingen die als je jonger bent niet mogen (glimach) van harte gefeliciteerd met je dochter Hanneke!

  6. Heppie Burfdee met het kleintje……

    Leuk he, die ideeën die jonge meiden (tss, zie mij dit nou schrijven! ROTFL) hebben als ze ouder worden….ik dacht het ook bij een aantal mijlpalen maar achteraf …..ach, stelt het eigenlijk niet zo veel voor…

    en was er niet een nieuwe regel dat ze pas vanaf 18 jaar alcohol mocht drinken? hahaha en anders heeft ze in ieder geval paracetamol tegen de kater, het is maar hoe je het ziet natuurlijk!
    Ook daar zal de jongere garde aan moeten wennen als ze eenmaal beginnen met die overheerlijke drankjes….hahaha

    Maar goed, brommertje rijden is dan weel weer leuk, ook niet geheel risicoloos overigens….
    Niet dat die 2 voorbeelden nou de ideale combi zijn….afijn, het zal allemaal wel loslopen, heeft het bij mij ook gedaan immers……(tot nu toe althans)

Zeg het maar:

