Thursday Challenge: Red

door Mojo.

16 gedachtes over “Thursday Challenge: Red

  1. Iemand heeft weleens tegen mij gezegd dat ik niet een rode olifant mocht denken. Uiteraard zag ik daar de rest van de dag alleen maar hele kuddes van rondlopen.
    Daar moest ik meteen aan denken toen ik je foto zag. Als een rode lap voor een stier…Leuk!

  2. Doet me heel erg denken aan zo’n ouderwets raadseltje: Het is rood en het loopt door de sneeuw. Antwoord: een rode olifant natuurlijk.
    Maar hij is wel heel erg grappig.

Zeg het maar:

