Brrr- koud (six word story)

Met spoed te koop gevraagd: schaatsen.

meer six word stories 

18 gedachtes over “Brrr- koud (six word story)

  1. Leuk verhaal. Maar wat een drama als je nu geen schaatsen hebt. Ik zie de zoektocht voor me; bellen, mailen, twitteren. En niemand heeft schaatsen te koop of te leen. Goed gevonden

  2. Pingback: BRRR Koud – Zes woorden met beeld – Winterverhaal | Jokezelf

  3. Wat een drama! en dat in zes woorden.
    Ik kan je niet helpen, mijn schaatsen liggen ergens achter de rododendrons.

  4. Heel goed, volgens mij kunnen verkopers flink wat geld verdienen deze dagen… dus wie ze nog heeft liggen op zolder, kan ze maar beter aanbieden, want het loopt storm…

Zeg het maar:

