Nummer honderd

Dit is het honderdste stukje op dit blog. Die uit nood geboren is omdat weblog ons in de steek liet. En ik moet zeggen, dat me het hier reuze bevalt. De meeste volgers hebben me hier ook weten te vinden, andere ben ik helaas kwijtgeraakt. Ook is het leuk om regelmatige nieuwe lezers en hun blogs te ontdekken.
5 September plaatste ik hier mijn eerste stukje, een paar dagen voor de bruiloft van San en Baksteen.
Daar werd uitvoerig verslag van gedaan, evenals van de dagelijkse beslommeringen zoals werken, shoppen, de grote puinruiming, de schilderbeurt van het huis en natuurlijk het Sinterklaas spektakel. Daarnaast werd er van alles verzonnen voor de diverse opdrachten, zowel in beeld als op schrift.
Inmiddels heb ik ruim vijftienduizend hits en werd er 1679 keer gereageerd. Waarvoor dank!
Lekkere droge stof allemaal. ‘Wat moet ik er mee?’ zul je denken.
Nou niets, maar iets anders heb ik even niet te melden. Natuurlijk kan ik schrijven over de kerstboom en het lampjesdebacle, of een sfeerimpressie geven van het kerstdorp, maar dat doe ik een andere keer. Eigenlijk ben ik van plan dit jaar het grote kerstverhaal eens af te schrijven, waar ik in 2009 al aan begon, maar waar ik hopeloos mee vast zit.
Al met al is dit een stukje geworden om snel weer te vergeten. En dat voor de honderdste.
Schandalig.

22 gedachtes over “Nummer honderd

  1. Misschien dat de kinderen uit mijn klas je op een goed idee brengen als ze hun opstel schrijven aan de hand van jouw verhaal over de wintermuts… Wordt vervolgd?

  2. Gefeliciteerd met nummer 100! WordPress is inderdaad een waardig alternatief gebleken voor het nog steeds wiebelige webstreepjelog/weblog. Ik blijf je natuurlijk ook volgen, al reageer ik niet altijd op elk stukje,

  3. Gefeliciteerd met je honderste logje op WordPress Hanneke. Ben blij voor je dat het hier bevalt. 🙂
    Bij mij is de animo nog steeds ver te zoeken. Ben druk met van alles en nog wat, behalve webloggen dus…

  4. Dan zou ik zeggen GEFELICITEERD!!! mooie score al toch….ik ben eigenlijk ook best blij met wordpress als blogruimte…maar baal nog steeds als een stekker dat ik 7 jaar dagboek kwijt ben….

  5. Ik moest ook meteen aan de wc denken, maar ja, ik ben dan ook een oude z**kerd.
    Je honderdste logje alweer? Mijn ogen struikelden bijna over je ruim 15.000 hits. My God, wat een prestatie!

    Ik heb er alle vertrouwen in dat het met je kerstverhaal helemaal goed komt 🙂

  6. Gefeliciteerd met je 100e, ben net begonnen hier en nu hoorde ik trouwens dat weblog een beetje tot leven begint te komen maar om nu weer terug te gaan, trouwens het is precies hetzelfde als wordpress, sterker nog volgens mij is het een onderdeel van wordpress of hoe dat in elkaar zit. Maar goed hoop dat er nog honderden volgen, vind het altijd leuk je blogs te lezen.

  7. Haha, ik dacht echt aan een andere Nummer 100! Maar gefeliciteerd met dit resultaat na 100 logjes. En zelfs deze vind ik weer leuk! Ik ben blij met WordPress hoor, blij dat ik uitgeweken ben, maar nu weblog weer tot leven komt ga ik toch wel weer terug…! Er zijn volgens zeggen nog meer leuke mogelijkheden…! Enne… gewoon doorgaan hoor!
    Smuffel!

Zeg het maar:

