Pas op: NAT!

Sinds een week hebben we hier een winterschilder , die ons hele huis van binnen een opfrisbeurtje geeft. Na tien jaar is dat geen overbodige luxe. Het is een beetje wennen de hele dag zo’n man over de vloer, maar het is voor het goede doel, moet je maar denken. De afgelopen dagen was hij boven aan het werk, maar sinds vandaag heeft hij zijn werkgebied verplaatst naar de benedenverdieping. En dat is onhandig, want nu moet ik goed op natte kozijnen letten.
Ik loop nogal gemakkelijk tegen een natte deurpost aan, of zit gedachteloos met mijn hand midden in de verf. Opgepast dus.
Gelukkig heeft de schilder overal papier opgehangen met: Pas op: NAT!
En dat helpt, want ik ben nog helemaal schoon.
Het is een beetje jammer , dat we hond Jessy nooit hebben leren lezen, want die loopt de komende dagen met een witte neus rond.

19 gedachtes over “Pas op: NAT!

  1. Haha, ik zie het gebeuren, oeps sorry!
    Zou ook echt iets voor mij zijn om er geen erg in te hebben! Goed je ogen open houden dus en je bril op. En Jessy… ach dat wit slijt er wel weer af 😉 Sterkte!

  2. O heel herkenbaar, heb dat ook hoor, verfde pas een randje van het bed en ja hoor precies daar pak ik het weer beet als ik opsta ;( Maar zal best lekker opknappen.

  3. Ik moest inderdaad gelijk aan jullie hond denken!! Ik heb hier, vanwege de katten, jaren lang acrylverf gebruikt, al blijft dat naar mijn idee toch niet echt lekker op bijv. deuren zitten.
    Maar goed, als ik geld heb ga ik eens kijken of alles overgeschilderd kan worden, maar dan ben ik wel zelf de winterschilder hahahahaha

  4. afgelopen twee weken liep die hier ook rond
    hij is net klaar, het huis stinkt
    hoe komt het dat hond alleen een witte neus heeft?
    honden kennende zien ze er binnen de kortste keren uit als
    een spook

  5. Dat zal nog niet meevallen om de witte neus van Jessy weer zwart te krijgen. Want waar zou je dat mee moeten doen? Vorig jaar was hier een schilder bezig die overal briefjes had opgehangen met de tekst NAD. Toen mijn buurman hem op dat foutje wees, zei hij: Nee, dat valt beter op, want NAT zien de mensen niet meer. Tja, daar zit wat in!

  6. Hier is het.. DAT heb ik niet gedaan. Nee, DAAR ben ik niet aangeweest. De hond heeft het ook niet gedaan want die hebben we naar buiten gedaan. Schilderen.. ja voor een goed doel… haha.. maar het mag ook wel eens klaar zijn.

  7. Een fris geschilderd huis is toch zeker wel een witte neus waard? Die verf slijt wel weer en tegen de tijd dat de neus van Jessie weer zwart is, weet jij dat er weer geschilderd moet worden.:-)

Zeg het maar:

