Tegenstelling: naakt-bedekt

De kop is nog enigzins bedekt met haren, maar verder doet deze naakthond zijn naam volledig eer aan.

Meer tegenstellingen bekijken?
Klik hier

14 gedachtes over “Tegenstelling: naakt-bedekt

  1. Lief zal die zijn, dat geloof ik wel, maar ik vind het een gek beest om te zien.
    Leuke invulling, hoe heet die hond? G J ???

  2. Dit malle hondje zonder haar
    Is met het kammen zo weer klaar
    Geen last van uitval of van klit
    Zodat je kleding nooit onder zit

    😉

    Grappige foto, maar mijn hond is het niet. Geef mij maar groot, stoer en harig! Qua hond dan.

    Goed gedaan Hanneke.

  3. Nou, die is inderdaad mooi van lelijkheid ………. maar ik weet haast zeker dat het een heel lief beesje is.
    Maar ik denk inderdaad, dat dit beesje een giga hekel aan de winter zal hebben.

Zeg het maar:

