Tegenstelling: Gezond-ongezond

meer tegenstellingen klik hier.

13 gedachtes over “Tegenstelling: Gezond-ongezond

  1. Maar sommigen denken dat het een het ander compenseert.
    Als je maar genoeg fruit eet, kun je wel een rokertje nemen of
    een glaasje alcohol.
    Ze doen maar!
    gr eva

  2. Dat is precies wat de mensen die het roken willen verbieden en meer gezond te eten
    Ik heb jaren in de tabak gewerkt maar het is nooit bewezen dat je van roken longkanker krijgt,maar ik schrijf er wel bij dat het niet gezond is.
    groetjes Rinus

  3. Zo, daar is geen speld tussen te krijgen!! Overdaad schaad, en dat geld denk ik voor allebei …… want tja, zeg maar eens tegen een mondhygiëniste dat je de hele dag sinasappels eet …… hahahahaha

  4. JAAHAA, ik weet dat roken niet goed is, niet roken is momenteel ook niet goed voor mij. Ik word dan zo.. zo…. zo, nou ja gewoon zo.

Zeg het maar:

