Sommige meisjes veranderen nooit!

25 gedachtes over “Sommige meisjes veranderen nooit!

  1. Vonden wij meisjes dit niet allemaal geweldig? Mijn dochter in ieder geval wel toen ze klein was, ook al weigert ze nu pertinent om te trouwen met haar grote liefde. En áls ze het al gaan doen, gaan ze een keertje stiekum naar Las Vegas zegt ze. Leuke foto’s!

  2. Ik wilde vroeger ook in de jurk van mijn moeder trouwen tot ze mij vertelde dat die van een tafellaken gemaakt was. Tja… het is ook geen trouwjurk geworden, ik loop nooit in een jurk en dan wel op mijn eigen trouwdag? Ik vond van niet.
    Mooie foto’s… mooie meiden.

Zeg het maar:

