Plaszak

Er was eens een dame uit Assen
Die moest in de trein nodig plassen
Ze merkte: Oh wee,
er is geen wc.
Nu moet ik die plaszak gaan passen.

25 gedachtes over “Plaszak

  1. Pingback: ♫ Zing-Zo ♫ « Melodys Music

  2. Zat gistermorgen nog in een sprinter, dacht echt, ben blij dat ik niet hoef! Vreselijk stom eigenlijk dat er geen wc’s in zitten! Mooie limerick!

  3. Grinnik, ik denk dat (als ik al eens met de trein zou gaan reizen) een size “containerzak” nodig zou hebben. Want ik ben af en toe een flinke zeikerd hoor!

  4. De reactie lag voor de hand. Een belachelijke maatregel verdient niet beter. In België lachen ze zich er krom van. Net als die mevrouw van het filmpje.

    Nederland… waterland…

Zeg het maar:

