Reageren bij blogspot

Het is me wat in weblogland.
Bij weblog ben ik monddood en bij blogspot kan ik bijna nergens meer reageren.
Wanneer ik mijn naam en URL-gegevens netjes heb ingevuld en dan op reageren klik, is mijn reactie nergens meer te bekennen.
Heeft verder nog iemand daar last van, of ben ik de enige stumper?
Dat je eindeloos op de reageerbutton moest klikken, was me bekend. Dit is weer een nieuw probleem.
Mocht jij dus een blogspot account hebben endenken: ‘Die Hanneke komt ook nooit meer eens buurten.’ Dan weet je nu dus hoe dat komt.
Ik ben er wel, maar laat geen sporen na. En ik ben niet graag onzichtbaar, begrijp je?
Dus: wie weet wat er wringt?
Meldt het me alsjeblieft!

26 gedachtes over “Reageren bij blogspot

  1. Ja, ik heb zelf een Blogspot blog, en heb er ook klachten over gehad.
    En lag al een paar dagen in de clinch met Blogspot, die dit zelf veroorzaakt hebben, maar het niet eens in willen zien.
    Met zoveel domheid en onwil van die kant ben ik maar gestopt met reclameren.

    Je hebt vermoedelijk IE als browser, dat zijn degenen die hier nu het meeste last van hebben. Met bv. Firefox zou het wel gaan, al vind ik dat niet wij, de gebruikers, maar Blogspot zelf die knoeierij moet oplossen…..

    Groet, Bart

  2. Ik heb hetzelfde probleem.
    Zoals Bart al aangaf: met IE (gebruik ik) lukt het niet. Met FF (Firefox) gaat het wel goed. Tenminste in de standaard instellingen bij Blogspot.

    Namelijk: als de blogspotter ingesteld heeft dat je reacties kan plaatsen via een pop-up dan gaat dat weer wel met IE.

    Blijft een heel gedoe natuurlijk.

  3. het is wel een gedoe in blogland. Volgens mij zien we heel veel mensen van webstreepjelog niet meer terug, daar duurt het te lang. Jammer ik mis een heleboel mensen. Gelukkig ben ik jou niet kwijtgeraakt!! 😉

  4. Ik had er last van na mijn vakantie en idd met IE8. Firefox heb ik nog niet geprobeerd. Ik heb vervolgens de beveiliging voor cookies van blogger.com (die blogspot wil plaatsen) versoepeld en nu lukt het me wel. De automatische instelling van IE8 blokkeert cookies van blogger.com en misschien komt dat door een kleine update van IE.

  5. *schaam.. maar ik kom erg weinig op blogspot-blogs.
    Waar weblog mee bezig is kan ik daar in tegen niet zo goed snappen.. Zoiets groots bereid je toch iets beter voor.. Maar goed ik en natuurlijk de in en de outs niet dus eigenlijk zou ik niet mogen oordelen..

    Liefs!

  6. Ja, dat is de reden dat ik nu in wordpress blog. Mijn blog bij blogspot hou ik aan om bij andere blogspotters (grinnik, mooi woord niet?)te kunnen reageren. Want dan gaat het namelijk wel.

  7. Alles wat hier boven als probleem wordt aangegeven klopt,daarom heb ik maar een e-mail link gemaakt.Ach denk dat ik ook maar overstap (alweer)als dit euvel niet snel verholpen wordt.Leuk en simpel bloggen is er even niet bij pfff.

  8. Daar heb ik ook last van, maar het blijkt dat ik 5 of 6 x op ok moet klikken. En dan blijkt het gemodereerd te moeten worden voor het op de site komt. Jammer, want ook ik ben bij blogspot en ik zou het ook fijn vinden om een reactie te mogen ontvangen. Ik zou zeggen, blijf proberen.

    Fijn dat je weer aan het bloggen bent… ik kom gauw weer bijlezen.

  9. Ik loop al heel lang tegen probleme naan bij blogspot. Flink volhouden wilde in het verleden nog wel eens helpen (al was dat ook gekkenwerk) maar sinds kort verdween alles bij de eerste klik in digispace.

    De Firefox workaround werkt. Maar het bijft van de zotte. Iedereen die een blogspotblog overweegt: NIET DOEN. Tenzij je geen reacties wil natuurlijk.

  10. Heb er geen problemen mee want ik gebruik mijn Google-account om te kunnen reageren. Eenmaal daarmee aanmelden en het gaat probleemloos. Tenminste als het zo blijft, want hierboven lees ik ergens dat Google ook met van alles bezig is…
    En ik gebruik ook nog een Google Chrome als browser, scheelt misschien ook…
    We zitten nog niet zo gek bij WordPress momenteel heb ik het idee!
    Bij punt.nl had ik wel problemen… erg vervelend is het wel.

  11. Hanneke, kun je het nu bij mij proberen te reageren? Wellicht heb ik de oplossing gevonden… zucht.. hoop ik.
    Het staat er niet gelijk op, ik krijg eerst een mail en dan is het zichtbaar (duurt een minuutje). Dat krijg ik niet uitgeschakeld.

    Alvast bedankt!!

  12. Dat van IE heb ik gehoord van Melody. Maar waarom kon ik dan vanmorgen NIEt reageren bij blogspot en vanmiddag weer wel? En dat al een paar keer. En ik heb een oude versie van IE die het altijd gedaan heeft. Kortom, het ligt aan blogspot. Die moet het oplossen.

    En anders allemaal maar naar wordpress zolang weblog het niet doet.

  13. Een pak van mijn hart, ik dacht dat ik de enige was! Ik krijg er het lazerus van. Een paar lieve mensen bij wie ik graag een reactie achterlaat en dan lukt dat niet. En dat terwijl ik een wordpress account heb…Het is niet eerlijk, snik!

  14. Ik heb hetzelfde: lees en reageer me een vesuffing, maar al mijn reacties op blogspot verdwijnen zonder meer in de grote kliko. It is me toch what! En nu lees ik dat blogspotters zelf weer wel bij andere blogspotters kunnen reageren. Ik heb ook nog een (al tijden niet gebruikt) blogspotblog. Dat ga ik dan maar gebruiken voor de reacties daar. Nogmaals; it is me what!

  15. Sinds ik ben overgestapt naar Google Chrome en van mijn reactieveld een pop-up heb gemaakt, zijn de problemen opgelost.
    Dus Blogspotters: doe mij na. ;o)

Zeg het maar:

