De lamp

En dit is m dus. De oplossing van de foto van gisteren: een lamp, maar niet zomaar een lamp.
Al jarenlang ben ik op zoek naar dé lamp. Twee eigenlijk, links en rechts van de bank.
Stoere, moesten het worden. En het liefst  betaalbare, want zeshonderd euro voor een lamp, vind ik toch echt teveel.
De zoektocht duurde, maar ik had de tijd, die lampen zouden er echt wel eens komen.
En toen werd ik woensdag ineens door Worm meegetroond naar het kantoor.
‘Verrassing!!’
Daar stonden twee sokkels, door hem gemaakt van steigerhout.
Diezelfde avond heeft Gert er een fitting opgemonteerd, de kappen van de oude lampen er op geplaatst, et voila: mijn langgezochtte lampen!
Nu staan ze allebei heel erg stoer en vooral mooi te zijn naast de bank.
En ik bén er blij mee!
Worm en Gert, bedankt!!

13 gedachtes over “De lamp

  1. Als hij zich nog eens verveeld… Doe mij er ook maar 2… Mag ook heus wel ietsje anders omdat die van jou anders niet meer exclusief zijn… 😉
    Gaaf man!!!

  2. Wat een goed idee zeg! Ziet er geweldig uit en ja …….. in de winkel zullen dit soort creaties vast een 600 euro doen …………. mooi verdient dus, dankzij je mannen!

  3. HEHE, eindelijk weet ik wat het “geheim” is. Ik wil ook wel zo,n zoon en zo,n lamp.(Diepe zucht)
    Zo,n echtgenoot die onmiddelijk doet wat nodig is voor zo,n lamp heb ik al, dus je hoeft Gert niet mijn kant op te sturen.

Zeg het maar:

