Neerstort gevaar

‘West-Europa in gevarenzone neerstortende satelliet’

‘Tientallen onderdelen van een afgedankte satelliet storten vrijdagavond ongecontroleerd neer op aarde. De honderden kilo’s wegende restanten van de UARS-satelliet zullen met hoge snelheid de aarde bereiken. West-Europa ligt volgens NASA in de gevarenzone.’

Lekker was dat.
Ik weet niet hoe het jullie vergaan is, maar ik heb vannacht bijna geen oog dicht gedaan.
Iedere keer, dat ik wat hoorde, dacht ik: dit is het. Ik ben er geweest.
En toen een kat, of was het een poema of een wolf – alles kan hier tegenwoordig- de tuin van de buren onveilig maakte waardoor er iets omviel, zat ik rechtop in bed.
Uiteindelijk ben ik toch in slaap gevallen, zij het met mijn hoofd onder het dekbed, wat de kwaliteit van slapen niet ten goede kwam.
Vanochtend stapte ik de tuin in om de was op te hangen en op het gras vond ik een schroefje, dat er zeker weten gisteren nog niet lag. Ik besefte dat ik aan een ramp ontsnapt ben.
Is dat ding trouwens al ergens neergestort? Dan kan ik namelijk mijn helm afzetten.

17 gedachtes over “Neerstort gevaar

  1. whahahahaha…de wereld vergaat pas ergens in 2012 …weet de preciese datum even niet meer….dus je kan nog even achterover leunen * grinnik* ….by the way blijf je hier bloggen of moet ik de andere website aan je naam linken ? Ik kan er bij mij nog niet op ..*SNIK*

  2. Ga je voortaan als Willempie door het leven? Dan wil ik wel een foto zien hoor! 😀 *grijnzzz*

    Overigens denk ik er hard over weblog te laten voor wat t is, werkt voor geen meter! Ga alles kopiëren denk ik en op Blogger gooien! 😉

    Rebbeldebbel, nieuw wachtwoord aanvragen bij weblog/inloggen zo ben ik er ook in gekomen! 😉

  3. Ik heb met dit weten prinsheerlijk geslapen er gewoon van uitgaande dat mij dit niet gaat overkomen, áls het mij toch gaat overkomen, kan ik het waarschijnlijk toch niet navertellen en áls het mij overkomt en ik kan het wel navertellen dan kan ik me op dat moment wel genoeg vervelend erover voelen,
    Too often we suffer most sorely
    and thereby feel most poorly
    from dreaded aches and pains.

    oftewel:
    Een mens lijdt dikwijls het meest door het lijden dat hij vreest.

  4. Hahahahahahahaha, las vanochtend op een Australische nieuws site dat ook daar gewaarschuwd werd voor de vallende satelietresten. Ben best benieuwd waar die rommel nu eigenlijk terecht is gekomen.:-)

  5. hé nu wel, dat geeft een mens weer hoop, ik had zoiets gezegd als:

    Too often we suffer most sorely
    and thereby feel most poorly
    from dreaded aches and pains.
    oftewel:

    Een mens lijdt dikwijls ’t meest
    Door ’t lijden dat hij vreest

    IK heb vannacht heerlijk geslapen ervan uitgaande dat mij niks gaat overkomen, zorgen maken kan altijd nog als ik midden in de problemen zit, eerder niet, echt niet

  6. Mijn dochter begon er gisteravond over. Ze vertrouwde die ontploffende materie niet en was bereid heel de nacht op te blijven. Om het nog wat erger te maken was Man niet thuis; weg voor ’t werk, waardoor de kans op een ongeluk groter was. Aldus Kind. Mooi dat ik haar om 10 uur naar d’r nest gestuurd heb. Binnen vijf minuten was ze vertrokken…

    Bewaar je schroef, Hanneke! (Er zat ergens een steekje los zeker?)

  7. ik lag niet eens in m’n bed (zoals gewoonlijk), en had er zelfs nog geen notie van dat onze planeet in gevaar was.
    Gelukkig (voorlopig) aan ontsnapt!

  8. Wat een geweldige situatie! Ik denk in plaatjes en zie het gelijk voor me! Hoop dat je in het vervolg beter slaapt, want de wereld…die vergaat heus niet….hij veranderd hoogstens!

  9. Ik was niet op de hoogte en ben blij dat ik vannacht heerlijk heb kunnen slapen. Maar verdorie zeg, nu is het wel gedaan met m’n rust en durf ik de deur niet eens uit.. vandaar dat ik ook niet in de kerk zit nu maar thuis aan de koffie………… leek me veiliger.. Balen van je kapsel he, die verrekte helmen.. daar weet ik dan weer alles van.. X

  10. Dit soort nieuws gaat bij mij altijd het ene oor in, en het andere oor uit. De wereld is inmiddels al een paar keer vergaat, mij maak je niet meer bang 😛

Zeg het maar:

