30 Openbaringen

Zoals je misschien nog weet, heb ik een aantal maanden geleden meegedaan aan een schrijfwedstrijd. Daarbij moest je een verhaal schrijven over een gekoesterd geheim.
Wat was ik blij verrast dat mijn verhaal, samen met 29 anderen, werd uitgekozen voor plaatsing in een verhalenbundel.
Maanden van voorbereiding wachtten. Want het kost heel wat tijd en energie om zo’n boekje te laten drukken. In het begin kreeg ik mijn verhaal teruggestuurd met de nodige opmerkingen, zodat ik het hier en daar nog aan kon passen. Uiteindelijk, was het helemaal goed en toen werd het wachten. Iedere keer werden we door initiatiefnemer Theo van Rijn op de hoogte gebracht van de vorderingen. Steeds kwam het einddoel dichterbij.
En morgen is het dan eindelijk zover, dan wordt de bundel  ’30 Openbaringen’ gepresenteerd.
In cafe-restaurant  “De Engel” in Houten. Je bent van harte uitgenodigd om dit bij te wonen.
Intussen heb ik ongeveer veertig bestellingen binnen. Degene die een boekje bestelden, hebben inmiddels een mail van me ontvangen, wat betreft de betaling.
Zou jij ook graag in het bezit willen komen van deze verhalenbundel, dan kan dat.
Het boekje kost tien euro exclusief verzendkosten.
Van die tien euro komt drie euro ten goede van Pink Ribbon. Je steunt dus ook nog een goed doel met je aankoop.

12 gedachtes over “30 Openbaringen

  1. Wat een geweldig gevoel moet dat zijn, je eigen verhaal straks in een boek terug te mogen lezen… en naast jou staat Trui er ook in, die zelfs morgen een stukje gaat voorlezen… hebben jullie heel goed gedaan… Ik heb de site waar jullie aan meegedaan hebben, nog maar pasgeleden ontdekt, een erg leuke site… zal hem zeker in de gaten blijven houden… Gefeliciteerd met het boek…

Zeg het maar:

