Hot mama

Het is alweer twee weken geleden dat ik het programma : ‘Hotter than your daughter’ zag.
In dat programma maak je kennis met  vrouwen van rond de vijftig , die zich graag jong willen voelen en dat denken te bereiken door zich sexy te kleden. Althans dat vinden zij. De werkelijkheid is, dat ze er gewoon ordinair en sletterig uitzien. Een vrouw, droeg zelfs geen slipje onder haar ultrakorte rokje. (Wis dat beeld maar weer snel uit je geheugen).
De dochters van deze dames, geneerden zich voor het uiterlijk en gedrag van hun moeders en hebben hen daarom opgegeven voor dit metamorfose programma.
Nu was één keer dit programma zien wel genoeg vond ik, maar wat me bijbleef , was dat de dames aangaven, dat ze na de zorg voor hun kinderen eindelijk eens zelf aan de beurt waren. Ze weer aandacht wilden krijgen en er sexy uit wilden zien.
Kan ik me voorstellen. Maar wat ik me niet kan voorstellen is dat je als (thuisblijf)moeder niet meer voor jezelf mag of kunt zorgen. Je ’s ochtends met ongekamde haren, misschien zelfs in pyjamabroek, je shirt vol spuugvlekken van de baby, de kinderen naar school brengt en de rest van de dag in je joggingpak doorbrengt tot man en kinderen weer thuis komen om verzorgd te worden?
Hallo dames, zoveel moeite hoeft het toch niet te kosten om er verzorgd en leuk uit te zien? En het hoeft echt niet in een kek jurkje of stiletto’s. Een spijkerbroek en stoere laarzen volstaan net zo goed.
Gelukkig zie ik tegenwoordig een heleboel hippe, mooie moeders om me heen.
En dat is een hele geruststelling: scheelt later weer behoorlijk wat enge types in het straatbeeld.
Want dames van middelbare leeftijd, zonder slip…… die wil je toch echt niet tegenkomen!

11 gedachtes over “Hot mama

  1. Joggingbroek? Héérlijk! ’s Avonds op de bank als de kids in bed liggen en ik niet meer weg hoef. In alle andere gevallen: verzorgd de deur uit! Dat is mijn motto…

  2. Haha….ik heb dit programma helemaal nog niet gezien….Maar kan me er een voorstelling van maken…..Ik heb idd al veel eerder gezorgt, dat t tussendoor ook al mama-tijd is…Ga toch zeker niet wachten tot de kinderen groot zijn….maar dat is niet inc korte rokjes, zonder slipje…doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.. Ik zeg altijd wel =>You’re never fully dressed without a smile…:)

  3. Ik zou mij kapot lachen tijdens dat programma denk ik 🙂 Om jezelf mooi te maken heb je inderdaad helemaal niet veel tijd nodig en zeker géén minirok, 10 lagen make-up, stilleto’s…

  4. Haha, wat je vast ook een leuk programma gaat vinden is ‘wie trouwt mijn zoon’….nou ik niet! Eind twintig of begin dertig en ze wonen nog bij hun ma. Er zit er eentje bij die niet eens een fatsoenlijk gesprek kan voeren. Komt niet verder dan ‘spannend hé?’. Je wilt er om lachen, maar eigenlijk is het triest.

  5. Ik heb een klein stukje van het programma gezien, maar dat was meeer dan genoeg. Mijn hemel. Eentje zonder onderbroek in een kort rokje dat nauwelijk haar billen bedekt. Die moet ik echt even wissen!
    Gelukkig zit er een knop op en pak ik ’s avonds liever een goed boek. Alleen op donderdagavond zit ik aan de buis gekluisterd: House! Verder kijk ik naar de DWDD en de rest kan me gestolen worden.

    Kan me ook niet voorstellen dat je jezelf niet verzorgt. Alleen al vanwege de hygiene…

  6. Toevallig heb ik datzelfde programma gezien en ik heb met open mond zitten kijken. Ik ben helemaal voor kleden in dat waar je je prettig in voelt, maar dit ging zelfs mij te ver. En zonder slipje de straat op? Levert vast regelmatig een blaasontsteking op.:-)
    En ja, zondag voor het echie.:-)

  7. Echt “ik kijk ook maar wat een types en zo onverzorgt of ze zijn blijven steken in hun jeugd ,of ze komen aandacht te kort .Maar zonder slip ben ik lekker hip haha jeetje moet er niet aan denken .Maar goed ik heb een avond lol en programma wie trouwt mijn zoon is net zo hilarisch .
    Ik zeg maar zo lipjes getuit en borstjes vooruit !
    Fijn weekend !
    ida

  8. Hilarisch programma, kijk t elke week! Maar als volslanke vrouw ben ik t er volledig mee eens dat verzorgd door t leven gaan een must is! Daar voel je je zelf toch beter bij! Dan erbij, op (nog meer) commentaar van je pubers zit je toch als moeder niet te wachten zeker! 😉

Zeg het maar:

