Het bruidspaar

Dames en heren, ik presenteer u:
De heer en mevrouw ‘Baksteen”.

Na een prachtige, droge (bedankt voor het duimen!) dag, is het vandaag voornamelijk nagenieten.
Een versla je volgt, als ik weer wat helderder ben 😉

14 gedachtes over “Het bruidspaar

  1. Wat een prachtig stel! Ik hoop dat jullie een heerlijke dag gehad hebben en wensen het bruidspaar alle geluk en voorspoed toe!

  2. Het geluk straalt er van af. Wat een mooi paar. Ik wens hen een zonnige toekomst.Hoewel……dan denk ik eigenlijk dat ze zouden moeten emigreren naar een land waar daadwerkelijk de zon schijnt.:-)

  3. Wat een mooi stel! Fijn dat het duimen geholpen heeft! Ze hebben het dus echt verdiend!
    Als je weer bij de wereld bent lezen we het verslag wel. Doe maar rustig aan hoor, kan even niet kijken;-)
    Smuffel!

  4. Op de eerste foto staat linksbovenaan “NO 2” maar dat moet onmiddellijk vervangen worden door “NO 1.”

    Fijn dat het droge weer meewerkte en nu is het nagenieten en uitkijken naar de trouwreportage. Eén ding is zeker: het is een knap stel. Wat zul je trots zijn! (iel het een beetje mee met de vreugdetranen?)
    rustig aan met je verslag (alhoewel…)

    Ik wens het kersverse paar veel voorspoed en hoop dat ze de rest van hun leven in liefde aan elkaar mogen vastzitten.

    Geniet nog na Hanneke, en een fijn weekend!

  5. Jeetje wat een mooi stel, en wat fijn dat het droog weer was… Gefeliciteerd voor iedereen…
    En wat een mooie jurk, kan me voorstellen dat je nog even aan het nagenieten bent…

Zeg het maar:

