Beste bezoekers van dit weblog….

Web-log gaat verhuizen.
We gaan van Type-pad naar WordPress. Voor velen zal dat abacadabra zijn, voor mij ook.
Maar ik heb me goed voorbereid. Alles wat nodig is, is ingepakt, de rest laat ik doen.
Verhuizen kun je maar beter aan experts overlaten, dacht ik zo..
Er gaat van alles veranderen, hoe deze blog er morgen uitziet? Geen idee, maar als het goed is, blijven de teksten staan.
Schrik dus niet, als het allemaal anders is geworden, dan doe ik dat ook niet.

Nu de schoolvakantie voorbij is, San verhuisd en de rust weer een beetje teruggekeerd is, hoop ik de komende tijd weer wat meer van me te laten horen.
Blijf dus gerust langskomen.

Verhuizen 
 

13 gedachtes over “Beste bezoekers van dit weblog….

  1. ik heb al mijn favoriet blogs opgeslagen bij de favorieten op mijn computer, verder nog de achtergrondcode, maar ik weet niet of ik daar straks nog wat aan heb.
    ik ben heel benieuwd

  2. Eerlijk gezegd hou ik me helemaal niet bezig met deze verhuizing. Bovendien heb ik slechts een kant-en-klaar weblog en dat zou geen problemen geven. We zullen zien.

  3. Tuurlijk blijf ik langskomen! Ik gebruik ook WordPress. Best een vriendelijk systeem…als je eenmaal weet waar je alles kan vinden. Maar jij bent niet zo’n totale digibeet als ik, dus wed ik dat je binnen de kortste keren een nieuwe wereldblog hebt. Echt! Suc6 met de verhuizing.

  4. zoals je weet ben ik al bijna een jaar xe9cht verhuisd, naar het WordPress domein, en dat bevalt me prima. Zal wellicht ook voor jou weinig problemen opleveren, Hanneke.

    Groetjes!

  5. Ik ben schandalig ver achter met lezen bij je Hanneke.
    Ik hoop dat ik binnenkort weer verder in “mijn gedachten”kan bloggen. Zo niet dan blijf ik zitten waar ik nu zit.
    Hier komen zal wel blijven lukken, denk, hoop ik!!

  6. Ik heb gelukkig een “schaduwweblog” op seniorenweb waar ik precies dezelfde blogs plaats dus dat is makkelijk dan.
    Maar ben ook wel benieuwd, ben wat dat betreft ook helemaal niet goed om dat allemaal weer aan te passen.We zullen het wel zien.

Zeg het maar:

