6 Word-story

Bungy 

'Geloof me: het gaat altijd goed!' 

17 gedachtes over “6 Word-story

  1. Ieeeks! Dat ken ik! Mijn dochter moest dat een paar jaar geleden hoognodig uitproberen. Of ik mee wilde gaan om te kijken. HA! Niet dus, ik zag bij voorbaat al groen van haar avontuur. Na afloop belde ze met een hikbibberende stem dat het nog een keer over moest, want de foto was mislukt. Ging ze toch maar niet meer doen hahaha.

  2. Oeps mijn ex schoondochter kreeg het cadeau voor haar 18e verjaardag en mijn zoon die dit echt niet wilde maakte er wel prachtige foto’s van. Ik vond het doodeng, heb het ook niet gezien hoor.

Zeg het maar:

