Vakantie

De laatste week van de schoolvakantie is aangebroken.
De weken zijn omgevlogen!
Mojo heeft de pech dat ze van regio is veranderd en dus geen zeven of acht weken heeft maar (maar) zes.
Toch is dit lang genoeg, de verveling slaat toe.
Afgelopen vrijdag zijn we schoolspullen wezen kopen. Deden we daar eerder uren over, nu waren we snel klaar.
   x91Doe die maar en die.x92 Geen eindeloze zoektochten naar het juiste plaatje, bloemetje of streepje meer. Kleine meisjes worden groot.
De boeken zijn vorige week al bezorgd, dus het grote kaftavontuur kan beginnen. Traditiegetrouw zal dat wel de allerlaatste avond gebeuren. We hebben een hekel aan kaften.
Altijd al gehad.
De laatste week zit redelijk vol gepland.
Ik ben sinds twee weken weer begonnen op mijn werk, dus drie ochtenden zijn  al gevuld. Daarnaast moet de leeggekomen kamer van San weer gevuld worden door Mojo, die de ruimte gaat gebruiken als zitkamertje. Dit betekent natuurlijk een bezoek aan IKEA. Verder ga ik nog een keertje met een vriendin lunchen, moet ik nog gordijnen maken voor San en een bezoek aan de kapper wordt ook de hoogste tijd. En dan ben ik vast nog wat vergeten. 
Kortom: het wordt tijd voor vakantie!

Zwembad 

15 gedachtes over “Vakantie

  1. Ja dat heb je dan als je ineens in een andere regio naar school gaat…korter vakantie. Hier ook voor Jasper en Frxe9…Jasper van noord naar midden en Frxe9 van zuid naar midden. Pfff wel fijn hoor. Vroeger alle 3 in een verschillende regio. Lastig!

  2. iK GA LEKKER NOG TWEE WEEKJES NAAR KRETA, LEKKER PUH!
    Leuk om te lezen dat Mojo het opeens niet zo belangrijk vindt hoe of het er allemaal uit ziet, kleine meisjes worden soms te snel groot he hanneke?
    Ik hoop dat je in oktober/november een dagje vrij kunt maken.
    KUS!

  3. Ach, vakantie. Het blijft nu regenen tot en met de herfst, dus je kunt ook gewoon een enorme stapel boeken lezen en wat zand en een palmboom in dat lege kamertje storten. Glaasje rosxe9 er bij en klaar…

  4. Als je xe8rgens moe van wordt, is het wel van vakantie!

    Wat een luxe: de boeken zijn bezorgd?? Kind mag ze as. vrijdag ophalen (en wie gaat ze daarvoor strikken, denk je? ‘Mam, die boeken passen echt niet allemaal in mijn schooltas hoor. Extra plastic tasjes knallen tegen mijn spaken aan…’) En natuurlijk mag ik helpen met kaften. Maar o wat is het weer stil in huis als mevrouw weer aan de slag gaat!

  5. Onze vakantie is omgevlogen. En Frans had zelfs vier weken vrij. Die is vandaag pas weer begonnen.
    Een troost voor ons, de camping voelt ook een beetje als vakantie. Zeker het afgelopen (lange) weekend. 🙂

Zeg het maar:

