Tegenstelling: strak-slap

Slap strak 

meer tegenstellingen: klik hier

15 gedachtes over “Tegenstelling: strak-slap

  1. Ja hoor ben weer blonT geloof ik, en niet eens expres deze keer 😉
    Moest ff langer kijken om te herkennen wat ik zag ;-(
    Water vanaf een boot toch?

    Mooie invulling, wow! Dank u voor uw bijdrage weer 😉

  2. Komt me heel bekend voor na jaren een zeilboot gehad te hebben (niet mijn hobby trouwens) maar touwen genoeg gezien in mijn leven en zeker op een zeilboot wisselt het met regelmaat van slappe naar strakke lijnen.

Zeg het maar:

