In de rij voor het toilet

Zo! Wat een rij voor de toiletten. Is er uitverkoop of zo?
Nee, er zijn maar twee wcx92s. De ene is buiten werking en de andere al een tijdje bezet.
Zeg, lukt het een beetje daarbinnen? Ik bedoel: er staat nu al zox92n acht man te wachten en de rij wordt steeds langer!
x85..hmmmmx85..
Klinkt niet goed.
Belachelijk dat er maar zo weinig toiletten zijn op deze camping.
Het andere gebouw ligt aan de andere kant, maar dat is een best stukje lopen.
Ik hou het nog wel evenx85
Zeg als het nu niet lukt, probeer het dan vanmiddag nog een keertje!
x85..hmmmmmmmmmmx85.
Weet je zeker dat je geen hulp nodig hebt? Geintje.
Het is hier duidelijk bezet gebied.
Ja, overduidelijk. Hahaha.
Ik kan er niet om lachen, ik ga naar het andere gebouw.
Succes.
Wacht, ik geloof dat ik actie hoor.
hmmmmmmmmmmmmmmmx85.Prffffftx85.plofx85..spetterx85..*zucht*
Ik denk dat het ei gelegd is.
En, gelukt?
Ja, het spijt me. Soms wil je wel, maar kan het niet. Maar het toilet is voor u.
Oef, wat een luchtx85nee bedankt. Nu kan ik, maar nu wil ik niet meer. Ik ga wel naar het andere gebouw.

Bezet 

geschreven voor ZOZ: iets willen maar niet kunnen.

 

11 gedachtes over “In de rij voor het toilet

  1. hahahahwooeehaahahaa hilarisch….

    ff wachten hoor….ff luchtverfrisser pakken en hier gebruiken want die geur in mijn neus bevalt me totaal niet….

    zie t helemaal voor me…… en dat is meer dan genoeg ;-)))

Zeg het maar:

