Amour

Er was eens een blogster uit Ede
Die was deze tijd zeer tevreden
Ze hield van de Tour
Het was haar ‘amour’
Al had ze ‘m zelf nooit gereden.

Tour_de_france_logo1 

 

18 gedachtes over “Amour

  1. Als alle mensen waren zoals ik zou de tour wrsl niet eens uitgezonden worden.
    Voor jou maar goed dus dat er ook nog andere mensen zijn. Veel plezier!

  2. Er was eens een vrouw uit de voerstreek
    Die elk jaar opnieuw naar de tour keek
    Ze stond in de massa
    Ze kiekte… jaaa kassa….
    Toch triest dat ze niet tijdig uitweek

  3. Hanneke, dat weet ik zelf niet. Ik loop wel eens te wandelen en dan bedenk ik ze ook. Alleen, als ik thuis ben, dan ben ik ze allemaal vergeten. Rot he? 🙂

Zeg het maar:

