Grijs

Er was eens een Mientje uit Laren
Die kreeg van haar kroost grijze haren
Haar man zei: x91maar Mien,
daar x92s niets van te zien.x92
x91Ach lieverd ik verf het al jaren.x92

Haarverf_small 

17 gedachtes over “Grijs

  1. Breek me de bek niet open! 😀 Heb er net maar weer een kleurtje in laten zetten, het werd txe9 erg! Kleine kinderen kleine zorgen, grote kinderen grote zorgen zegt mijn moeder altijd…

    xxx Kati

  2. Er was eens een dame uit Ede
    Dus beslist van heel goede zede
    Maar ze werd heel erg grijs
    En toen verfde ze wijs
    Al haar haar, ja ook van benede

    Heb ik nou hier de wet overtrede?

  3. Wat knap als iemand het verborgen kan houden dat zij haar koppie verft.
    Ik vind het heerlijk dat ik het grijs uit heb laten groeien… vooral makkelijk!
    Iedereen mag zien dat ik grijze haren heb, maakt mij niet meer uit waar ik ze van gekregen heb…

  4. hahaha, ik zou later bij mij mijn haar ook wel verven denk ik moest het grijs worden. Mijn tante kreeg op haar 30 al grijs haar, dus als ik genetisch die trek van haar overerf dan zou ik zowiezo mijn haar verven! Op je 30 al grijs zijn lijkt me verschrikkelijk :s

Zeg het maar:

