Gezeur

Nijdig smijt Riet de deur achter zich dicht en begint woest met het uitpakken van de boodschappen.
Gek word ik ervan.
Heb ik een sticker op mijn hoofd met x91Praatpaalx92 er op?
Of een bord op mijn nek met  x91Klachtenloketx92?
Eerst kwam ik bij de groente Mireille tegen, met haar eeuwige gezeur over haar schoonmoeder.
Hallo, ik weet ook wel dat het een secreet is. Dat hoef je niet iedere keer te vertellen.
Daarna, bij het brood, Willemien.
En maar klagen dat ze zo druk is met de tweeling.
Tijd zat om te kletsen, dat dan weer wel.
Even later bij het vlees, Atie.
Dat de verbouwing zo lang duurt, de aannemer een oplichter is en de rekeningen de pan uit vliegen.
Ik was bijna bij de kassa, toen Carolien me aanklampte: of ik ook zox92n moeite had met de leerkracht van groep zeven.
Hoe moet ik dat weten? Ik heb niet eens meer een kind op die school!
En op de parkeerplaats sprak ik Henk en Greet. Dramatisch doen over hun verregende vakantie in de Pyreneexebn.
En door al dat gezeur ben ik helemaal de eieren vergeten.
Kun jij die zo even halen, Bert?
Bert?
Luister je wel naar me?
Rietje, je bent weer thuis. Ik hoorde je helemaal niet. Ik had mijn oordoppen in.
Oordoppen?
Bert, je bent een genie!
Huh?

Niet-luisteren 

Dit is een ZOZ-tje

12 gedachtes over “Gezeur

  1. oordoppen?????
    wacht…………………………

    (5 minuten later)
    Aangezien ik toch nooit het huis uitga zonder mijn tas, heb ik ff oordoppen van boven gehaald en in mijn tas gestopt. Eens zien hoe men zal reageren als ik bij een volgend gezeur die dingen uit mijn tas pluk en heel demonstratief in mijn oren ga stoppen. (dat ze nooit passen vertel ik ze er natuurlijk niet bij)

Zeg het maar:

