Tegenstelling: vol-leeg

Vol-leeg4 

voor meer tegenstellingen: klik hier

20 gedachtes over “Tegenstelling: vol-leeg

  1. Ik moest wel lachen hoor bij jouw foto, dit had ik eigenlijk in gedachte, een pak dubbeldrank, inschenken, en dan daar wat meedoen… maar een paar uur later ga ik voor iets heel anders, want dacht had gister ook al iets met een zo’n lekker sappie…

  2. hoi han ,
    ben een beetje laat maar toch, de foto is super,
    en de tegenstelling knap bedacht.
    dat ik daar nou niet op kom he.
    ik heet geen Hanneke.

Zeg het maar:

