De kikker

Er was eens een kikker uit Millen
Die stond op zijn pootjes te trillen
Dat was niet zo raar
De kok stond daar maar
En staarde verrukt naar zijn billen

Kikker1 

13 gedachtes over “De kikker

  1. Hoi Hanneke
    Mooi gedichtje
    Ik hoop dat die kikker is ontsnapt.
    Maar ze zeggen wel dat die billetjes heel lekker zijn
    Ik heb ze nog nooit gehad.
    Groetjes Rinus

  2. Leuke limerick zeg! Ooit een keer een klein stukje geproefd (wie weet was het wel een hele bil), ik vond het net kipfilet. Maar nooit meer…het idee, zo zielig…

  3. Joh, wat een leuke limerick. Ben wel blij dat ik die kok niet tegen gekomen ben. Heb nogal aardig wat “bil”. Hopenlijk heeft die kikker zich lang genoeg koest gehouden.

  4. Grinnik, leuk stukkie meis.
    Ik blog nog niet weer zo regelmatig, ik ben erg moe.
    Je kunt in “mijn gedachten”lezen waarom ik tijdelijk ben verhuisd naar m,n andere blog.

Zeg het maar:

