Thursday challenge: music

Koptelefoon 

Okxe9, deze foto is niet van mezelf.
Ik heb 'm eerlijk gepikt van Mojo,
maar zeg eens eerlijk: hier kun je toch ook niet overheen?

Meer werk van haar zien?
klik hier

12 gedachtes over “Thursday challenge: music

  1. Beter goed gejat dan slecht zelf verzonnen 😉

    Ik zag je op twitter voorbijkomen, gelukkig maar dat ik jou daar ook heb 😉

    Ga je hem niet op de site zetten?

    -x-

    Ohja, mooieee foto hoor, mojo kan t… net als moeders zelf toch?!

  2. dit is een van de eerste foto’s van Mojo en een van mijn favorieten, dus was het voor mijn geen vraag welke foto ik deze keer zou plaatsen: de hele web-log-wereld moet hem zien! 😉
    ik vind het heel bijzonder dat ze op zo’n jonge leeftijd al oog voor ‘de plaatjes’ heeft.

  3. mooie foto, Hanneke!
    Ik heb zelf ook zo’n lekker-de-oren-afsluitend exemplaar. Pin die af en toe m’n laptop in en sluit me af van de buitenwereld…

    Maar “hier kun je toch ook niet overheen”? Daar snap ik nu ’s de ballen van… 😛

  4. Wat een mooie foto.
    Ik heb zelf toch inderdaad het liefst deze koptelefoon ipv die dopjes.
    Geeft een gevoel dat je even helemaal in de muziek kan kruipen en de wereld de wereld kan laten.

Zeg het maar:

