Sarah

2011-06-01 

14 gedachtes over “Sarah

  1. Ik weet het niet hoor, maar door de laatste paar blogjes, krijg ik sterk de indruk, dat hier iemand jarig is. En het nog leuk vindt ook.
    Nou meid, ik zeg: Van harte gefeliciteerd, dat je maar nooit volwassen zult worden.:-)
    Heel veel plezier vandaag.

  2. Lieve mama,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Alwéér 39!! de 12e x. Je hebt er mooi weer bij. Vanavond lekker uit eten en de 18e een dik vet feest!!

    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (en nog honderdduizend kusjes)
    Sandra

  3. Lieve Hanneke,

    Van harte gefeliciteerd met je 50e verjaardag!! Ik zeg het hardop VIJFTIG!! (je loopt maar 2 jaar op mij voor!!). Ik hoop dat je een supergezellige dag hebt, met man en koters, maar dat zal vast lukken. Het weer heb je in ieder geval mee, dat roseetje zal er wel in gaan vandaag!!
    p.s. ik vind jarig zijn ook erg leuk!!

Zeg het maar:

